Wednesday, February 13, 2013

Semoga Allah redha :')


✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿

Saya sayang ANDA dengan cara saya tersendiri
Jika mereka memilih untuk kerap bertemu untuk mengubati rasa rindu saya memilih untuk kita berjauhan
Jika mereka memilih untuk kerap berhubungan
Saya memilih untuk mengutus doa Jika mereka memilih untuk selalu saling mengingati
Saya memilih untuk menyibukan diri
Jika mereka memilih untuk saling merindu
Saya memilih untuk buat tak tahu Kerana ANDA belum tentu menjadi milik saya
Saya lebih senang bertemu Dia Saya mahu belajar mengenali Dia
Agar saya lebih suka mengingati Dia yang sentiasa menemani saya
Saya sayang ANDA tapi Dia lebih sayangkan saya ... :')
Semoga Allah redha dengan cara SEPERTI ni”

 matahary:



Setiap kali aku melihat kau tersenyum, bagai langit pun menumbuhkan bunga-bunga.
Indah.


Tuhan, jadikan umi wanita syurga:)

0 komentar:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More