Thursday, April 19, 2012

aku menulis dalam tangis..


Alhamdulillah.. ana bisa berbagi kembali dengan sahabat semua
Bismillaahirrahmaanirrahiim
Apa kabar Habibillah rohimakumullah... bagaimana suasana Hati dan Iman hari ini... Semoga Allah senantiasa Memberkahi dan Merahmati kita dan membantu kita Dalam Da'wah untuk bisa selalu Istiqomah di jalan-NYA ini, Insya Allah... Insya Allah Allahuma Amiin 
___________________________________________

Entah..entah kenapa!! Kenapa?? Kenapa aku begini..
Hampir gila aku rasa..
ya aku sudah GILA!
GILAKAN DIA!
Setiap detik & waktu namaNya ku mahu ingat ku mahu sebut..
. . . . . . . . . .  . . .
Dia..
Dia….
Dia……
Aku Rindukan Dia….
Tapi adakah Dia juga merindui aku yang hina. . . . .

Airmataku semakin kuat mengalir…
Tapi airmata ini bukan bukti cinta untukNya…


Jiwa & raga perlu ku serahkan padaNya..

Mungkinkah itu cukup untukNya?

Siapalah aku untukNya?
Siapalah aku disisiNya?
Aku..yang hitam & busuk dengan Dosa..
. . . . . . . . .  .

Aku Mahu..bersama Dia.. walau tidak ku lihat kelibatNya..dihadapanku..

Kasih.. Aku sangat merinduiMu..
AllahhuRabbi..



Ya ALLAH..
Bisikkanku untukMu.. Munajatku mohon ampun..
Semoga cintaku bukan palsu..

Ya Allah..Penguasa Hati ini..
Pemilik hati ini..
 Kau Selama-lamanya di hati...

Ya Allah, jadikanlah aku hamba & hamba-hambaMu yang lain.. 
mencintaiMu sepenuh jiwa...

~Munajatku dalam Syahdu..~
 


Assalamualaikum ^^ syukran kerana sudi berkunjung ke blog ana.. semoga perkongsian dalam blog ini dapat memberi mamfaat kepada sahabat2 semua .. insya'ALLAH .. sama2 kita sebarkan ILMU yang bermanfaat kepada semua sahabat ^^
Dipersilahkan bagi yang ingin ShaRE is CAring ..semuanya milik bersama..
Prinsip ABC
A mbil yang baik
 ✩ B uang yang buruk
  ✩ C iptakan yang baru
Salam Da'wah  W uKHuwahFIllah abADAn abaDA ..
 Keep Istiqomah wa HAMASAH Barakallahufiikum ..
^_senyum_^
Wassalamu'alaikum warohmatullahi wabarokatuh
=== ====== ===

 

0 komentar:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More